MAR. - Meisje uit Parijs

Toen Mariëlle Flens in 2020 uitgekozen werd om zich als artieste aan de nieuwe reclamecampagne van Renault te verbinden had zij zich reeds onderscheiden in the Voice of Holland. Direct na haar deelname aan grote talentenshow schreef zij met bevriende producers een aantal nummers die in diverse Spotify lijstjes terecht kwamen. Het nummer ‘Laad Me’ voor de Renault campagne was een nieuwe impuls, maar compliceerde ook het imago dat Mariëlle zocht. Ze wilde de tot dan toe stemmige en ingehouden muziek verruilen voor een frisser en vrolijker geluid.

Producer Stijn van Rijsbergen, die naam maakte met producties voor Lucas Hamming, was direct gecharmeerd van Mariëlles stem. En nu is er een eerste resultaat van hun samenwerking, Meisje uit Parijs.

Om wat afstand te nemen van eerder werk gaat Mariëlle voortaan verder onder de artiestennaam MAR., precies zoals haar vrienden en vriendinnen haar al die tijd al kennen. Met hoofdletters om de klank wat aan te zetten en een punt erachter. Daarmee sluit ze iets af en kan er weer iets moois beginnen!

Vanaf nu is Mariëlle MAR. en dat vieren we met Meisje uit Parijs, een breezy
popliedje met een zorgeloos lentegevoel!

Love it? Then Share it!

Sh*t, ik ben oké

Feest der herkenning

Rennen